Pracownik Działu Zamówień Publicznych

Kluczowe obowiązki:

  • prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
    i regulacjami wewnętrznymi, zarówno w zakresie obowiązywania ustawy Prawo zamówień publicznych, jak i zamówień publicznych dla których ustawa nie ma zastosowania, w tym:

    • współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu SWZ, udzielaniem odpowiedzi na zapytania,
    • przygotowanie i dokumentowanie przeprowadzanych procedur zakupowych w tym m.in. przygotowywanie SWZ, zapytań ofertowych, przygotowywanie projektów umów, zamieszczanie ogłoszeń na Platformie e-Zamówienia (BZP) lub przekazywanie do publikacji ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich, publikacja postępowań na platformie zakupowej (MarketPlanet), wykonywanie innych wymaganych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania
      i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne,
    • badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
    • prowadzenie dokumentacji i odpowiednich ewidencji/rejestrów związanych
      z realizowanymi zamówieniami publicznymi,
    • udział w pracach Komisji przetargowej,
    • sporządzanie aneksów umów w przypadku ich zmiany,
    • kompletowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie dokumentacji,
    • udzielanie wyjaśnień i informacji z zakresu zamówień publicznych,
    • przygotowywanie dokumentów i informacji na potrzeby współpracy
      z audytorami, kontrolerami i uprawnionymi do prowadzenia kontroli w zakresie zamówień publicznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • pożądana znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • pożądane doświadczenie w samodzielnym przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań
    o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych – po stronie Zamawiającego;
  • znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office;
  • komunikatywność, samodzielność, skrupulatność, umiejętności organizacyjne, umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania pod presją czasu, terminowość.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV
  • list motywacyjny

Kontakt:

Kierownik Działu Zamówień Publicznych – tel.: 22 569 0159

janusz.kurek@bielanski.med.pl

Miejsce pracy: Szpital Bielański Warszawa ul. Cegłowska 80

Leave a reply